piątek, 16 maja 2014

Kilka słów o mnie

Cześć, cześć!

Post miał być wczoraj, no ale nie rozmawiałam z host rodzinką. W sumie to nawet się cieszę, bo zawszę się mega stresuję, a właściwie i tak nic nowego bym się nie dowiedziała :)

Ostatnio podobnego posta zrobiła Kamila LINK. Bardzo mi się spodobał ten pomysł i pomyślałam, że czemu nie! Właściwie to nic o mnie nie wiecie, ja nie wiem o Was :) Jak ktoś chętny zrobić podobnego posta, to niech wrzuci w komentarzu linka, bardzo chętnie poczytam! :D

Ok, zaczynajmy!

Tak więc mam na imię Ela, urodziłam się 05.08.1995 w Jeleniej Górze. Od tego czasu mieszkam w Karpaczu (może niektórzy kojarzą :p). Mimo tego, że mieszkam w górach, to nie jestem zwolenniczką górskich wycieczek ( oczywiście, czasem jak dobre towarzystwo to lubię, ale jakoś średnio mnie ciągnie :p).
Co za to lubię?
Koooooosmetyki! Tak, wiem dość płytkie. Ale mam obsesję na punkcie makijażu, paznokci itd... Wiążę z tym swoją przyszłość - w październiku chcę zacząć studiować kosmetologię na AWF we Wrocławiu (jak się dostanę -,-). Dla niezainteresowanych - nie mam zamiaru kleć tipsów, ale zajmować się problemami skóry :) (podejrzewam, że jak wpadnę na pomysł robienia hauli, to będzie duuużo miziadeł :) )
Dalej - bardzo lubię uprawiać sport. Oczywiście nie każdy :p nie jestem w stanie zmusić się do regularnych ćwiczeń, czy biegania (choć ciągle próbuję :p), ale do grania w sporty drużynowe nie trzeba mnie przekonywać - jestem pierwsza do siatkówki, kosza...
Lubię też bawić się grafiką komputerową (co mam nadzieję widać na blogu :D) oraz robić zdjęcia - ale to akurat totalna amatorszczyzna, choć czasem trafi się dzień, że biorę Nikiego i idziemy na spacer :)
Dużą przyjemność sprawia mi też gotowanie - wiadomo, nie zawsze mi wychodzi, ale zazwyczaj mam ogromną satysfakcję :) za pieczeniem nie przepadam :/ Aaaa no i wiadomo - uwielbiam jeść!
Bezgraniczną miłością kocham koale.

Jak wyglądam? Hmmm, można powiedzieć, że wyróżniam się w tłumie - mam 180 cm (czego nienawidzę :/), ale przez to mam też dość długie nogi (co już bardzo lubię :D). Jestem dość szczupła i ogólnie raczej nie narzekam na figurę (wiadomo, każdy narzeka, ale ja nie jakoś tak baaaardzo często :) ). Mam dość długie włosy (chyba nigdy nie miałam dłuższych, bo mama zawsze ścinała :p), które ciągle zapuszczam :) poza tym, to wyglądam dość przeciętnie.

Jak bym miała siebie opisać, to pierwszą cechą jaka przychodzi mi na myśl, to nieśmiałość :p znaczy nie jestem jakoś tam bardzo zamknięta w sobie, ale po prostu w towarzystwie wolę słuchać, niż grać pierwsze skrzypce. No chyba, że wszystkich znam bardzo dobrze :) Lubię poznawać nowych ludzi (hahah, nigdy nie miałam problemu z zagadaniem do jakiegoś ciacha, co nie zawsze dobrze się kończyło :p) Poza tym, to jestem baaaardzo leniwa. Wiem, masakra, ale ciężko z tym walczyć :( zazwyczaj kończy się na odkładaniu roboty na inny dzień :p a poza tym, to od półtora roku pracuję (sprzątam). Nie ma z tego dużej kasy, ale wiadomo, zawsze coś tam się dorobi :) czasem mam ochotę na jakąś szaloną imprezę, ale zazwyczaj wolę zostać pod pierzyną, z herbatą i książką :) ewentualnie zamiast książki Supernatural :)




Mam nadzieję, że spodobało się Wam :) Jak ktoś jeszcze napisze podobną notkę, dajcie znać w kom :)


PS. dzisiaj ostatnia impreza klasowa, więc akurat z większością się pożegnam :) nie wiem, czy chcecie jakieś zdj, czy nie :)
PS 2. Aaaaa 8 dni!!!

Buziaki!
Ela

15 komentarzy:

  1. Co Ty opowiadasz, że jesteś przeciętna, jak bardzo ładna dziewczyna z Ciebie! :)
    Fajny w sumie pomysł z tym opisem siebie, jakoś niedługo też stworzę coś takiego.

    P.S. Najbardziej to mnie rozwaliło to, że opisujesz się jako osoba nieśmiała, ale z zagadaniem do jakiegoś ciacha to już nie masz problemu haha - jak to działa? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :*
      haha, nie ma pojęcia :) po prostu jak jest duża grupa ludzi to zazwyczaj nic nie mówię, a jak idę na podryw to z podniesioną głową :)

      Usuń
  2. Włosy cudowne <3 Na dodatek śliczna jesteś, no i te włosy! Nie dość, że piękne i długie to jeszcze ciemne. Zawsze mi się marzyły ciemne włosy, ale nie wyglądam w nich najlepiej... ;p
    Też kiedyś lubiłam się bawić grafiką, ale mi przeszło.. może kiedyś wrócę jeszcze do tego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, zszkowałaś mnie, czytam ten twój post i piszesz że ktoś tak zrobił a ja ,,hmm... To to takie popularne jest?" a Ty o mnie mówisz, hah.
    Ja uwielbiam piec, najlepsze z moich hobby ever.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D
      ja z pieczeniowej sekcji preferuję wcinać :D

      Usuń
    2. Hahaha, ja umiem coś tam ugotować, ale to jest takie inne... A w gotowaniu się wczuwam, wałkuje te ciasta, rogaliki, lukruję, robie masę itd. Mam maszynę (Thermomix) który w sumie mógłby robić za mnie wszystko ale ja i tak robię ręcznie większość, mimo że wolniej, to jednak tak... Fajnie, lubię!

      Usuń
  4. Nie jesteś przeciętna, dziewczyno! Masz figurę modelki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      ale do modelki to mi trochę brakuje (może w sumie i dobrze :p)

      Usuń
  5. Przepiękna !! :)

    http://aroundblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Może Cię zainteresuje podobna notka u mnie. Mega podoba mi się Twój styl pisania <3

    studiaedynburgh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może Cię zainteresuje podobna notka u mnie. Mega podoba mi się Twój styl pisania <3

    studiaedynburgh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń