wtorek, 17 czerwca 2014

Schedule

Cześć, cześć!

Dzisiaj szybki post, w którym chciałabym opisać Wam mój schedule/jak wygląda mój pracujący dzień :) godziny są ruchome i podałam czas "około"

7:00-7:30
O tej godzinie Matt puka do moich drzwi i pyta się, czy mogę zejść na dół (czyli oficjale rozpoczęcie dnia pracy :p). Czasami szybko coś na siebie zarzucę, czasem idę w piżamie (ale to rzadko, jak np. dzisiaj, kiedy Matt i Alex wrócili spać, a ja wzięłam młodego na dół). Włączam telewizor, dają B. Ipada (uzależnienie) i albo szykuję mu/nam coś na śniadanie, albo daję mleko. Młody jest zazwyczaj śpiący, więc leży na kanapie i ogląda tv, albo gra. Ja idę na górę się ubrać, albo wysmarować buzię kremem i wracam na dół :)

9:00
Po 8 wstaje M. i szykuje się do pracy, ja i młody w tym czasie siedzimy na dole. Tak ok. 8:50 M. wychodzi, a ja idę wykąpać B. Ok. 9:30 wracamy na dół i czekam, aż wyschną mu włosy, daję dalszą część śniadania, bawię się

10:30
Jeśli jest ładna pogoda (czyli nie pada), to idziemy do parku/na plac zabaw, jeśli pada, to zostajemy w domu i się bawimy :)

11:30 - 12:00 
Wracamy ze spaceru, daję młodemu lunch, on zazwyczaj jest już zmęczony, więc odpoczywa na kanapie, ogląda tv, gra na Ipadzie

13:00
Moja ulubiona godzina, czyli czas drzemki :) Przygotowuję mleko, zabieram B. do jego pokoju, "sweet dreams" i jestem wolna :D

14:30 - 15:00
Młody się budzi. Czasami jest w strasznym nastroju, ciągle płacze (bo nie leży na "soft pillow", tylko na zwykłej, bo rozlał (dwie kropelki) mleka itd...), czasami jest normalnie :p
W tym czasie, daję mu coś do jedzenia, bawimy się, idziemy do ogrodu itd...

17:30 - 18:30
Matt wraca z pracy i jestem wolna. Idę na górę, po pewnym czasie jest kolacja, wracam do siebie, oglądam coś i idę spać :)

Czemu nic nie piszę o Alex, która przecież z nami mieszka? Alex pracuje od środy-czwartku wieczorem do poniedziałku rano, więc czasem wtorek, czasem środę mam wolną, kiedy ona jest w domu, a czasami (jak np. dzisiaj) mimo to pracuję, Alex idzie na zakupy itd...

Pracuję w poniedziałek, czwartek, piątek. Wtorek/środa się zmieniają (zależy to od Alex - np. w zeszłym tygodniu nie pracowałam w te dni, a w tym wtorek pracuję, środa jest wolna), czasami jeden dzień weekendu (ale zobaczymy, może to się zmieni)
Dostaję 20 Ł za jedne dzień, a że zazwyczaj pracuję 4 dni, więc dostaję 80 Ł.
Jak wspomniałam, może będę pracować jeden dzień w weekend (mi na rękę), więc zobaczymy...

Wiadomo, ten schedule jest takim "podstawowym". Czasami M. wraca później z pracy, albo dzień po prostu wygląda inaczej, jak na razie dwa razy byłam z młodym wieczorem, a raz nie było nikogo rano.

Młody zazwyczaj buzi się koło 6 rano i tak do 7-7:30 zajmuje się nim Matt, albo Alex :)

Buziaki!
Ela

5 komentarzy:

  1. Strasznie dużo pracujesz! Ile godzin masz w umowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 dziennie :) czasami pracuję trochę mniej jal Alex jest w domu, np. Do 15-16. Teraz będę mieć maraton - od piaotku rano do soboty wieczorem, tylko ja i młody :/

      Usuń
    2. Może powinnaś z nimi pogadać, że nie tak się umawialiście? W końcu au pair to wymiana kulturowa i tak dalej, a nie tania siła robocza.

      Usuń
    3. No właśnie muszę powiedzieć, że chcę jakieś extra money haha jak mi dopłacą, to mi pasuje :p

      Usuń
  2. pogadałaś już z nimi czy nie... Harujesz dużo. Dostaję 6.31 za godzinę, minimum. Ale za full time to wystarczająca kwota. Gorzej że mają straszny okres teraz, bo duża część pracowników jest chora, więc zmieniają mi np 2 godziny przed pracą że muszę być wcześniej, bo wtedy jest ktoś żeby mnie trenować. Ogółem bardzo flexible muszę być.

    OdpowiedzUsuń