czwartek, 17 kwietnia 2014

Cześć, czołem!

Witam!

Mam na imię Ela, w tym roku zdaję maturę, a co potem? Summer Au Pair!

Pomysł z wyjazdem jak Au Pair narodził się we mnie półtora roku temu - jedna z moich ulubionych blogerek wyjechała do Anglii, właśnie z tym programem. Było to dla mnie ogromną nowością, bo nigdy nie słyszałam o Au Pair. I tak, z każdym dniem byłam ciekawa jak wygląda jej życie i z każdym kolejnym postem uświadamiałam sobie, że jest to dla mnie ogromna szansa. Pierwszy plan - USA. Czemu? Nie mam pojęcia. Jest coś takiego, że po prostu strasznie mnie tam ciągnie (no dobra, to "coś" to po części Bath&Body Works, Forever21, Brandy Melville itd...). Niestety pod uwagę musiałam wziąć opinię mamy (nawet o tym nie myśl, żeby wyjechać przed studiami!) i w sumie stwierdziłam, że mogę poczekać. Plan B? Najdłuższe wakacje w swoim życiu spędzę na wyspach, biegając za wrzeszczącymi potworami. Jeśli jesteście ciekawi mojej historii to zapraszam do czytania.

Best wishes,
Ela



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz