niedziela, 20 kwietnia 2014

Jeszcze jedna rodzina

Heeej!

Na APW napisała kolejna rodzina
Dzieci 2 (9 mies. 8 lat) - Edynburg. Rodzina hinduska. Obowiązki normalne (choć nie wyobrażam sobie pogodzenia zawożenia starszej do szkoły, na basen i balet, a przy tym opiekowanie się małą (miałabym ją wozić ze sobą? ;o)). Jak dla mnie za małe dzidzi.

Mejl do agencji wysłany :) ok, rozumiem że może być ciężko znaleźć rodzinę, ale nie miałam żadnych preferencji do lokalizacji (napisałam, że chodzi mi o UK, ale jak co to mogą być inne państwa), a dzieci +2. Z tego wszystkiego agencja nie zrobiła nic. I żałuję tylko kasy wydanej na zaświadczenie o niekaralności...

Single dad poprosił o decyzję, a ja czekam na decyzję rodzinki z dziewczynkami... napisałam do nich na skype, czekam na odpowiedź.

Buziaaaaki!
Ela

3 komentarze:

  1. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! przez Ciebie założyłam konto na APW :p i mam tę samą rodzinkę!
    tyle że ja jestem strasznie strasznie nią zajarana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh to powodzenia!! :D

    zapraszam serdecznie http://usasarah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń