środa, 23 kwietnia 2014

System wiadomości w APW

Cześć, cześć!

Mam dla Was dzisiaj posta o systemie wiadomości w aupair-world.net 
Niby wszystko jasne, a tak na prawdę, to nieźle pokomplikowali sprawę!

O samym systemie możecie się więcej dowiedzieć klikając w pomarańczowy znak zapytania nad wiadomościami  dzięki temu 





Głównym problemem jest konto premium.
-Koszt ok. 40 € /  6 tygodni
Dzięki temu każda rodzina do której wyślemy wiadomość ją otrzyma. Również my dostaniemy każdą wysłaną.

Co jeśli nie chcemy wykupić konta premium?
Możemy liczyć na to, że rodzinki je mają :) (z tego co zauważyłam to więcej niż połowa)
Jeśli nie otworzą wiadomości, przez jakiś czas, to albo nie mają premium, albo olewają program :p
Działa to też w drugą stronę - jak nie mają konta premium (i my również), to nie dostaniemy od nich wiadomości.

Do każdej wysłanej "aplikacji" do rodziny możemy dopisać jakiś personalny tekst - wydaje mi się to dobrym pomysłem :) osobiście również też lubię dostawać wiadomości z czymś dopisanym od siebie, a nie tylko formułką.

Ok, udało się. Rodzina przeczytała naszą wiadomość. I co dalej? Ma trzy drogi do wyboru.
a) nie odpisać nic (wtedy przy jej wiadomości widzimy po prostu otwartą kopertę)


b) Odpowiedziała pozytywnie (wlicza się do tego każda wiadomość jaką chcą nam wysłać - nawet takie w których pisze - sorry, wybraliśmy inną Au Pair)


c) Możemy się nie spodobać, wtedy klikają na kosz, wybierają powód i wysyłają nam to (nie mam screena, bo wszystkie odmowy automatycznie się usuwają - wygląda tak samo jak powyżej, tylko że zamiast plusa jest czerwony minus).
Edit : nie usuwają się, są w archiwum :)

Teraz z drugiej strony. Dostaliśmy wiadomość od rodziny.
Mamy takie same możliwości :)
a) nic nie odpisać (zobaczą otwartą kopertę)
b) odpisać cokolwiek np. jesteście super/znalazłam inną rodzinę (koperta z zielonym plusem)
c) od razu kliknąć kosz, wybrać powód i wysłać odmowę (nie można niczego dopisać)



Ja zazwyczaj daję "already found a family" żeby im nie było smutno :)

Ufff...
I to by było na tyle :)
Wszystko co pisałam wiem ze swojego doświadczenia, więc jeśli się mylę to poprawcie mnie :)

Mam nadzieję, że się komuś przyda!

Buziaki!
Ela

5 komentarzy:

  1. oo, widzę że 'moja niedoszła familia' wysłała Ci swoją aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no :) ale ja ich tak świetnie nie widziałam - dużo pracy i tylko 50 euro :o

      Usuń
    2. dobra strona jest taka, że ciągle chcą gdzieś jeździć, pewnie dlatego :)

      Usuń
  2. Hej, też Cie skomentuję. Mylisz sie z jedną rzeczą - te odmowy się nie usuwają w żaden sposób, trafiają do archiwum, tam można znaleźć morze czerwonych minusików :D Ja zawszę daję że nasze oczekiwania się nie spełniają, a najbardziej mnie wkurza jak rodzinka mi daje, że dostała za dużo aplikacji, patrzę na profil a tam 20 na przykład...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa, fakt :D zapomniałam o tym :p
      Alewiesz, może wybierają z trzech osób itp...

      Usuń