sobota, 19 kwietnia 2014

Kolejna rodzina.

Heeej!

Mimo, że raczej biorę pod uwagę tylko dwie rodziny, to napiszę jeszcze o jednej, która się niedawno zgłosiła :)

Dzieci 3 (10,8,2) -,,small seaside village in the South of Ireland " Au Pair na początku ogarnia wszystkich, potem ma przyjechać męski Au Pair dla chłopaków. Obowiązki? Oczywiście ogarnianie małej, generalne porządki i prasowanie. Rodzice prowadzą pub/restaurację, kończą koło 20. Rodzina całkiem ok, ale ja już nie szukam.
Stwierdziłam, że jak wyjdzie z rodzinką z dwoma dziewczynkami, to super, a jak nie, to pojadę do samotnego ojca :)

Buziaki!
Ela

3 komentarze:

  1. Wiek bardzo fajny, ale jak jesteś bardziej przekonana do innej rodziny - idź tym tropem. Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki!

    ja dopiero co zaczełam na nowo więc zapraszam serdecznie
    http://usasarah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka :) Właśnie dodałam Twojego bloga do listy blogów au pair. Serdecznie pozdrawiam nooo... i życzę powodzenia wyjeździe jako au pair! xx

    OdpowiedzUsuń