sobota, 19 kwietnia 2014

Kolejna rodzina

Heeej!
Miałam już nie brać pod uwagę innych rodzin, byłam prawie zdecydowana na samotnego ojca, aaaale... Ta dam, napisała nowa rodzina.
Dzieci 3 (4,6,9) lokalizacja ,,We live in an small town near the sea, Sant Carles de la Ràpita, Tarragona, Catalonia. " - tak, tak Hiszpania :) szczególnie przekonujące jest "near the sea". Potrzebują kogoś od połowy maja do połowy września. Sprzątanie tylko po dzieciach, zawożenie (?) icg na dodatkowe zajęcia (starsi chodzą dwa razy w miesiącu na zajęcia z żeglarstwa <3 - może bym się im gdzieś tam wcisnęła :D)
Na razie odpisałam im na mejla, zadałam kilka pytań i czekam na odpowiedź :)

Buziaki!

Ela

2 komentarze:

  1. hej! spodobał mi się Twój blog! ten pierwszy i drugi o au pair też. chciałabym Ci tylko doradzić, jeżeli jakichkolwiek rad potrzebujesz, żebyś poświęciła owemu samotnemu ojcu jeszcze trochę uwagi, tj. kolejna rozmowa na skype, wymiana kilku innych informacji, itp. samotni ojcowie to jeden z ostatnich wyborów, których dokonują młode au pair, bo... no bo nigdy nie wiesz. Mam nadzieję, że nie narzucam się zbytnio z moimi radami. Pozdrawiam z wysp! I śledzę twoje wakacyjne losy! xxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki bardzo! No właśnie na razie mi nie odpisuje, ale zobaczymy :) stwierdziłam, że jak z drugą rodziną nie wypali to wtedy :)

    OdpowiedzUsuń