sobota, 19 kwietnia 2014

Kolejni.

Heeej!

Nie wiem co się dzieje, ale praktycznie codziennie zgłasza się nowa (jak nie jedna (!)) rodzina. Samotny ojciec prosi o decyzję, a ja czekam na decyzję rodzinki z dziewczynkami (wysłałam im link do video (musiałam je wstawić na jutuba, bo nie chciało się wysłać, przez skype - ale spoko, gwiazdą tego portalu nie zostanę, po ich oglądnięciu mam zamiar je usunąć :) )

Tymczasem.... kolejna rodzina...
Dzieci 2 (14 mies, 4 lata) - amerykańska rodzina, mieszkająca we Francji, w pobliżu szwajcarskiej genezy. Światowo. Ogarnianie dzieci, sprzątanie po nich i po sobie, robienie prania dla dzieci. To by było na tyle, ja mówię nie.

Następni
Dzieci 1 (1,5) + kolejne w drodze. Deutschland, Munchen. Mają własną firmę i psa. Danke.

Uffff...


Wesołych Świąt!

Buziaki,
Ela

2 komentarze:

  1. Hej :) Tez chcialam wyjechac z biurem Happy AuPair do UK, i jak widze tobie też oni nie odpowiadają... To prawda, na AuPair World dużo szybciej i łatwiej znaleźć super rodzinke.
    Pozdrawiam i zycze powodzenia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń